Najčešća pitanja
19.04.2018.

Poručeni artikal je stigao oštećen, kako da postupim?

U slučaju kada je pošiljka koju primite oštećena, najbolje je da odmah, a najkasnije u roku od 24h kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Pre nego što to učinite detaljno pregledajte sadržaj paketa i proverite da li su u pitanju fizička oštećenja nastala neadekvatnim transportom ili je u pitanju neki drugi kvar. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, način i postupak izjavljivanja reklamacije za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći na strani reklamacije.
Svi artikli koji se prodaju preko Woby Haus online prodaje su novi, u originalnom pakovanju i podležu garanciji koja je naznačena u opisu i karakteristikama artikla. Ukoliko je oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem koje je u suprotnosti sa pravilima navedenim u uputstvu artikla Woby Haus d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost i nije u obavezi da zameni ili izvrši novčanu nadoknadu artikla.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara